De voorbereidingen.. - Reisverslag uit Deurne, Nederland van Mirna Joosten - WaarBenJij.nu De voorbereidingen.. - Reisverslag uit Deurne, Nederland van Mirna Joosten - WaarBenJij.nu

De voorbereidingen..

Door: Mirna

Blijf op de hoogte en volg Mirna

01 September 2016 | Nederland, Deurne

Hallo allemaal,

leuk dat jullie een kijkje komen nemen.
Ten eerste zeg ik vast sorry voor alle spellingfouten maarja die zijn jullie wel van mij gewend.

Ik ben net bijgekomen van een heerlijk weekend nirwana tuinfeesten en ondertussen al weer op weg naar een weekend Bakel kermis. Daarna gaat het echt gebeuren!

De laatste werkdag zit er op en alle dagen tot woensdag zijn volgepland en vanaf dan is er totaal nog geen planning.. Heel zachtjes aan begin ik te beseffen dat ik bijna ge vertrekken. Ik ben zelfs al begonnen met mn spulletjes bij elkaar te zoeken en van iedereen rustig aan afscheid te nemen. Toch raar: Alvast een gelukkig nieuwjaar en tot volgend jaar!

Daarom ben ik zo lief geweest om een waarbenjij.nu aan te maken zodat jullie mij niet helemaal hoeven te missen :D Ik zal af en toe een berichtje achter laten maar nu ga ik eerst nog even genieten van mijn laatste weekje in Nederland met mijn vriendjes en vriendinnetjes!