Zuid-Amerika - Reisverslagen van Mirna Joosten - WaarBenJij.nu Zuid-Amerika - Reisverslagen van Mirna Joosten - WaarBenJij.nu

Zuid-Amerika

Hallo,

Met deze blog houd ik jullie op de hoogte hoe mijn reis door Zuid-Amerika verloopt. Mijn plan tot nu is te starten op 7-9-2016 in Argentinië met als begin punt Buenos Aires en te eindigen in Curaçao om vervolgens 28-1-2017 weer met beide benen op Nederlandse grond te staan.

Het plan is nu om via Argentinië naar Chilli, Boulivia, Peru, Suriname en de ABC- eilanden te gaan. Deze reis doe ik niet alleen maar met Jochem Goossens.

Ik hoop op een onvergetelijk mooie reis en dat jullie een beetje lees plezier zullen beleven!


Groetjes,

Mirna Joosten!

Recente Reisverslagen:

22 Januari 2017

Een mooi eind en een goed begin!

25 December 2016

Salkantay

18 December 2016

Peru Hop

08 December 2016

Onderweg naar Peru

14 November 2016

Cochabamba en CIWY
Mirna

Mijn eerste echte reis... Ik ben vertrokken naar Zuud-Amerika voor 4,5 maand. Met het plan om de wereld te gaan zien en te genieten van alles om me heen. In deze blog laat ik jullie een beetje mee genieten van mijn reis, blunders en acties. Veel plezier!

Actief sinds 01 Sept. 2016
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 10557

Voorgaande reizen:

07 September 2016 - 28 Januari 2017

Zuid-Amerika

Landen bezocht: